Redovno održanje je najvažniji faktor za ispravnost svih marki i tipova automobila.
Redovno održavanje obuhvata:
Pravovremenu zamenu filtera i ulja, na preporučenoj kilometraži (od 10.000-20.000km)
Redovnu proveru tečnosti (antifriz, kočiona tečnost, ulje u menjaču i dr)
Provera kočionog sistema (zamena potrošenih disk pločica, paknova, kočionih diskova, kočionih cilindara, sajle ručne itd)
Veliki servis (zamena svih kaiševa, španera i vodene pume) na određen broj pređenih km (prva zamena od 90.000-120.000km, druga 60.000-90 000km, u zavisnosti od modela automobila i preporuke proizvođača)
Čišćenje dizni, klapni, AGR ventila (čest uzrok loših performansi, slabije vuče, problema sa paljenjem, a najčešće posledica lošeg kvaliteta goriva na našem tržištu)
Zamena seta kvačila (lamele, korpe i druck lagera). Interval zamene najčešće zavisi od samog vozača i individualnog načina vožnje.